LOGO

06:19

Po długich i męczących próbach zrobienia logotypu dla samej siebie, w końcu jest. Jedno z moich postanowień na wolne dni, zrealizowane. 
To była ciężka walka. Słowo daję. Byłam swoim najbardziej marudzącym klientem w historii. Nikt mnie już nie pokona. Nikt.
Chciałam, żeby zawierało się w nim wszystko, co najważniejsze. (Wszystko!) Głównie lisy. No dobra. Oprócz lisów, chciałam jeszcze nawiązać
do literki "D". Od nazwiska czy pseudonimu. Raz chciałam linearne, raz tłuste i ciężkie. Miało być ilustracyjne, ale i proste i uniwersalne.
Trochę lisa, trochę ilustracji, lasu trochę, trochę kółka, trochę piórka...
Dużo, ale koniec końców podołałam i wyszło coś takiego




Jakby ktoś był ciekaw skąd u mnie takie zboczenie na punkcie futrzanych, rudych przystojniaków, objaśniam. Od dzieciństwa kocham się w Sylvanie. OTO ON

PROPONOWANE

6 komentarze

  1. oj jak poruszył kitką to zorientowałam się,że to lisio piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ilustracje w twoim wykonaniu kocham bardzo ale to logo nie przekonuje mnie kompletnie i faktycznie dopiero jak ruszył kitą zauważyłam, że to lisek, a można w nim, tym lisku zobaczyć wiele innych rzeczy na początek ale liska raczej z trudnością, po za tym jestem zdania, że kompletnie nie pasuje do tego co robisz, a robisz rzeczy magiczne

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak to jest że studiujesz projektowanie a masz tak cholernie długie wersy w budowie blogaska :( słabo się czyta :( a mój komentarz wygląda jak wążu :D pozdrawiam i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na projektowaniu nie uczą nas bloggera. ;)
      Ale dziękuję za uwagę i długi, komentarz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. A mi się podoba - bardzo! Trafiłam z qulturki, gratuluję wygranej :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń